Warenkorb

0 Artikel | 0,00 €

Warenkorb

0 Artikel | 0,00 €

Sie haben keine Artikel im Warenkorb.

Retail Wuhan

April 2021

Report

Reihe: Savills Market in Minutes

Anbieter: Savills

0,00 € *
Download
  • Erscheinungsdatum : 15.04.2021
  • Seiten : 2 Seiten
  • Datei-Typ : PDF-Datei
  • Größe : 879,49 kB
  • Sprache(n) : Englisch

Bitte beachten Sie auch unsere über den Footer abrufbaren Hinweise zu Zahlungsmethoden und etwaigen Lieferbeschränkungen.

Inhalt

Rents reach a turning point

  • Luxiang Plaza Shopping Centre both closed. The citywide retail stock increased to 6.61 million sq m.
  • The opening of Heartland 66 brought in several debuting international brands. Also, grocery and new accessory brands actively expanded and opened their first stores.
  • As traditional anchor stores in shopping malls, supermarkets brands excelled in Q1/2021. New Retailing supermarkets expanded in Wuhan, including T11 Food Market.
  • Luxury and aspirational brands set pop-up stores in Wuhan to improve their market reputations, while fast-fashion brands closed offline stores after the epidemic. For example, Bershka and PULL&BEAR closed stores on Han Street.

In Netzwerken weiterempfehlen

Das könnte Sie auch interessieren:

Mehr anzeigen